Kontakt meg

Man - Fre 08.00 - 16.00

Våre kjerneverdier

Kompetanse

Vi er eksperter på volumstrømsteknologi. Med stor forståelse og kunnskap om alle aspekter ved prosessen stiller vi de riktige spørsmålene for å levere den beste løsningen. Vi har valgt det beste utvalget av leverandører som oppfyller våre høye krav til kvalitet, fleksibilitet og pålitelighet.

Kombinasjonen av teknisk ekspertise og kunnskap om de beste egnede produktene gjennomsyrer vår organisasjon når alle våre selgere er utdannet teknologer, ingeniører og spesialister i en eller flere av våre satsingsområder.

Rådgivning

Vår kompetanse gir størst nytte når det blir formidlet videre. Det er en selvfølge for oss på GPA for å hjelpe, utfordre og veilede våre kunder. Våre kontaktkanaler inkluderer rask personlig service via telefon og e-post, samt detaljert informasjon i våre kataloger og på våre nettsider.

GPA er ikke eid av noen enkelt produsent, men vi har valgt å samarbeide med de ledende produsentene hovedsakelig i Europa, for å være fri til å kombinere og å kunne tilby de beste løsningene. GPA Academy er en viktig del av rådgivning. Vi tilbyr kurs der våre kunder kan lære mer om ulike plastmaterialer, installasjon og sveising av både plast og metall.

Utvikling

For å kunne tilby de beste løsningene er vi i fremkant på oppdatering med nye materialer, nye produkter og ny kunnskap. Vi evaluerer arbeidet vårt kontinuerlig for å holde den høye kvaliteten og gjennom dialog med våre kunder, forstår vi deres behov og utvikler vårt sortiment.

Med GPA som en partner, kan du være sikker på at du hele tiden er oppdatert med det nyeste og at du får et system som er skreddersydd for fremtiden. Utvikling handler også om miljøet og vi arbeider systematisk for å påvirke miljøet så lite som mulig. Vi er stolte av at mange av de produktene vi selger er installert i nye og innovative systemer som har positive effekter for miljøet. Selv i vårt eget arbeid, streber vi hele tiden for å redusere vår egen miljøpåvirkning.

Pålitelighet

Vi i GPA tror langsiktig og nært samarbeid i alt vi gjør. Derfor gjennomsyres hele vår virksomhet av en ansvarlig holdning, enten det handler om kunderelasjoner, relasjoner med leverandører og hvordan vi oppfører oss mot hverandre som ansatte. Det er når vi tar ansvar, være ærlige og behandle andre slik vi ønsker å bli behandlet som vi opprettholder vår troverdighet og fortsette å høste suksess.
En stor del av vår pålitelighet er knyttet til logistikk og få til produktene i riktig tid. Derfor har vi et velutviklet logistikksystem med moderne lager og rask ordrebehandling. Fordi vi selv håndterer leveransene, kan vi finne alternativer eller presse frem raske løsninger fra våre leverandører når tiden er spesielt viktig.