Ny karriere

Ønsker du en arbeidsplass der det skjer ting? Da er GPA kanskje rett sted for deg... Telefonen er aldri stille, innboksen aldri tom og arbeidskameratene er aldri kjedelige.

På GPA skjer det bestandig noe  sommerfester, after work, produktopplæring utenlands, eller hva det nå enn måtte være. Ta sjansen på å få jobbe i en moderne, dynamisk bedrift med den rette spirit og framtidsvisjon!

Salgsingeniør VA/Havbruk

Vi utvider vår virksomhet og søker etter en engasjert og ambisiøs salgsingeniør, gjerne med erfaring fra offshorebransjen. Du bør være er en kremmertype, samtidig som du er i stand til å jobbe strukturert og selvstendig. Du er resultatorientert og ser muligheter der andre ser utfordringer. Hovedkontoret vårt er på Ski, men kontorlokasjon vil være fleksibel. (Hele landet)

Salgsingeniør Industri

Vi utvider vår virksomhet og søker etter en engasjert og ambisiøs salgsingeniør, gjerne med erfaring fra industribransjen. Du bør være er en kremmertype, samtidig som du er i stand til å jobbe strukturert og selvstendig. Du er resultatorientert og ser muligheter der andre ser utfordringer. Hovedkontoret vårt er på Ski, men kontorlokasjon vil være fleksibel. (Hele landet)

Digital markedsfører

Vi utvider vår virksomhet og søker en engasjert og ambisiøs digital markedsfører for å styrke vår digitale kommunikasjonskompetanse.

Dine arbeidsoppgaver vil være allsidige og du skal selv være med å prioritere innsatsområder i forhold til bedriftens behov på kort og lang sikt. Du har dermed innflytelse på den overordnede markedsføringsstrategien samtidig som at du i hverdagen utfører oppgavene i praksis.