Campaigns

Vi styrker vårt ventilsortiment

GPA ønsker kontinuerlig å utvikle oss for å være innovative og leve opp til fremtidens krav. Derfor velger vi å styrke vårt ventilsortiment i termoplast med en ny ventilleverandør, Praher Plastics.

Praher Plastics er en familieeid virksomhet fra Østerrike, grunnlagt i 1971 av Ludwig Praher. De produserer termoplastventiler og fittings i høy kvalitet, til bl.a. industrielle rørsystemer og svømmehaller over hele verden. Deres fleksibilitet, fokus på produktutvikling og ønske om et tett samarbeid, vil styrke vår fremtidige innovasjon, som igjen sikrer utvikling i din virksomhet.

Fordeler for deg som kunde

• Kvalitetsprodukter
• Høy leveransesikkerhet
• Høy teknisk kompetanse
• Fokus på produktutvikling
• Kundetilpassede løsninger
• Stor fleksibilitet
• Dokumentasjon iht. nasjonale krav

Bredde og tips

GPA er eksperter i korrosive væsker og miljøer. Derfor kan vi hjelpe deg med å finne den riktige ventilen, i riktig materiale for din søknad. I tillegg til et bredt spekter av ventiler i ulike termoplast og metall, har GPA den nyeste kompetansen som kreves for å få det riktige produktet og lykkes med installasjonen.

Høye krav til ventiler i aggressive miljøer er vår hjemmeplan og produktserie som stadig utvikler seg med fokus på fremtidige krav og standarder. Vi er din konsulent og komplett leverandør av ventiler til et bredt spekter av applikasjoner og medier.

Kontakt våre salgsrepresentanter for mer informasjon!

Morten Kristiansen

Morten