Campaigns

Vi styrker vårt ventilsortiment

GPA har fokus på innovasjon og utvikling, og med et blikk på fremtiden velger vi nå å styrke vårt ventilprogram med en ny leverandør av ventiler i termoplast. GPA tar neste steg sammen med Praher Plastics!

Praher Plastics er et familieeid selskap fra Østerrike, grunnlagt i 1971 av Ludwig Praher. De produserer termoplastventiler og fittings av høy kvalitet, til bl.a. industrielle rørsystemer og vannbehandlingsanlegg over hele verden. Prahers fleksibilitet, fokus på produktutvikling og ønske om et tett samarbeid, vil styrke GPA og sikre fremtidige innovative løsninger både hos oss og våre kunder.

Fordeler for deg som kunde

• Et bredt sortiment og stor valgfrihet
• Effektiv kundesupport - få råd som hjelper deg videre i ditt prosjekt
• Utvikling av nye produkter i nært samarbeid med oss
• Lang erfaring innenfor flere applikasjoner
• Høy leveransesikkerhet
• Stor fleksibilitet
• Dokumentasjon iht. nasjonale krav

Bredde og tips

Vi er eksperter på korrosive væsker og miljøer. Derfor kan vi hjelpe deg med å finne riktig ventil, i rett materiale til din applikasjon. GPA har ikke bare et bredt program av ventiler i ulike termoplaster og metall, vi har også spisskompetansen som kreves for at du skal få riktig produkt og lykkes med din installasjon.

Høye krav til ventiler i aggressive miljøer er vår hverdag og vårt produktsortiment utvikles kontinuerlig med fokus på framtidens krav og standarder. Vi er din rådgiver og komplette leverandør av ventiler til et stort antall applikasjoner og medier.

Kontakt våre salgsrepresentanter for mer informasjon!

Morten Kristiansen

Morten