Ventilasjon i termoplast – For et bedre og renere miljø

Hvordan fungerer din ventilasjon? Ventilasjonssystem i plast vokser som aldri før, nå hvor det foreligger krav på lengre materiallevetid. Plastventilasjon brukes ved giftig og aggressiv luft som skal ventileres, eller i korrosive omgivelsesmiljøer. Ventilasjonen innebærer en 100% tett installasjon, som fører til et tryggere arbeidsmiljø.

Vanlige applikasjoner for plastventilasjon

• Kjemikalieapplikasjoner
  • Vann- og overflatebehandling
  • Elektronikkproduksjon
  • Avløp og renseanlegg
  • Legemiddelapplikasjoner
  • Badeanlegg
  • Sykehus
  • Laboratorier

Ventilasjon i termoplast i korrosive miljøer

Plastventilasjon brukes der det er giftig og aggressiv luft som skal ventileres, eller ved korrosivt omgivelsesmiljø. Vi tilbyr et komplett sortiment av ventilasjon av plast i følgende materialer:

• PVC
  • PP
  • PE
  • PVDF

PP og PE finnes også i elektrisk ledende materiale

Vi hjelper deg hele veien

Det finnes mange parametere som spiller inn for å få riktige produkter til din applikasjon. For eksempel trykk, temperatur og medium. Vi i GPA hjelper dere gjennom hele prosessen med rådgiving, support og materiallære. Vi har over 35 års erfaring med termoplaster og deler gjerne vår kunnskap med dere.

Vi kan hjelpe deg med installasjon, montering og kurs. Vi har personale med erfaring og dokumentert kunnskap. Vi tilbyr også mobile kurs og kan komme til dere for å holde kurs. Kontakt oss om du vil vite mer om hva vi kan tilby deg!

Komplett opphengingssystem

Vi har også vifter i plast og et komplett opphengningssystem i flere ulike materialer og overflatebehandling - godt tilpasset for ventilasjonssystem i plast.

Kontakt oss for å få mer informasjon

Morten

Morten Kristiansen

Salgsleder