OFFSHORE

EN GOD FLOW INNEN OFFSHOREINDUSTRIEN KREVER EN ERFAREN SYSTEMLEVERANDØR

Vi har i mange år gitt selskaper i offshoreindustrien et bredt utvalg av produkter til blant annet kjølevannshåndtering, ballastvann og røykgassrensing. Vi har levert løsninger til alt fra verft, som har behov for rørsystemer, så vel som ventiler til kjølesystemer og ballastvann.

Videre har vi levert rørsystemer, slanger og koblinger til OEM-kunder, som bygger skrubbersystemer og andre maritime systemer for overvåkning av gassutslipp og for oksygenanalysatorer. Som Skandinavias bredeste systemleverandør av produkter og med vår omfattende tekniske kunnskap, hjelper vi deg med å skape optimal flow gjennom hele anlegget.

SOM SYSTEMLEVERANDØR HAR VI ET BREDT SORTIMENT TIL OFFSHOREAPPLIKASJONER

Avhengig av hvilken type offshoreapplikasjon det dreier seg om, ser behovet for flowhåndtering annerledes ut. På verftene kreves blant annet polyetylenrørsystemer til håndtering av kjølevann, og polypropylenrørsystemer til ballastvann og skrubbersystemer. OEM-kunder, som produserer maritime systemer til overvåkning av gassutslipp og til oksygenanalysatorer, har behov for instrumentkoblinger og slanger samt ventiler, rør og rørdeler til vannbehandlingsanlegg i forbindelse med scrubbere til røykgasskondensering. Offshorevirksomheter som bygger boreplattformer, trenger profiler og gitterrister i glassfiberarmert plast til gangbroer og polyetylenrørsystemer til kjølesystemer, som også er tilgjengelige som elektrisk ledende i tilfeller der dette kreves. Hos GPA har vi gjennom årene samarbeidet med en lang rekke forskjellige offshorekunder. Vi har både erfaringen og de produktene som er nødvendige for å løse kundenes utfordringer og behov.

MED ET VELASSORTERET LAGER KAN VI GARANTERE LEVERINGSSIKKERHET

Gjennom årene har vi kontinuerlig utvidet sortimentet vårt, og vi lagerfører i dag rør og rørdeler i en lang rekke forskjellige dimensjoner og materialer. Vi lagerfører også instrumentkoblinger, slanger, ventiler i forskjellige materialer, flensebeskyttelse og alt som ellers kreves for å få en velfungerende installasjon. Vi kan derfor tilby hurtige leveranser uansett hvor du befinner deg. Samtidig har vi også utviklet vår kunnskap om materialer og systemer, sånn at vi kan bidra med stor teknisk kompetanse og rådgiving allerede i prosjekteringsfasen. Uansett om din utfordring handler om å optimere flowen i kjølesystemer, ballastvann, og -skrubbersystemene, har vi mye erfaring som vi kan dele med deg.