VÅRE KURS

ØK DIN KOMPETANSE INNEN MATERIALE, METODER OG PRODUKTER

Å skape en optimal flow krever kunnskap om både produkter, metoder og materiale. Vi har flere kurs for blant annet installatører og konstruktører. Med høy kompetanse blir det korrekt fra begynnelsen, som har stor betydning for lønnsomheten i prosjektet.

Vår ambisjon er å bidra til å skape optimal flow uansett bransje og forutsettinger. Det krever at vi leverer produkter av høy kvalitet som samhandler på best mulig måte. Det krever også at den som konstruerer eller installerer systemet har kunnskap om for eksempel materialet og metoder. Derfor tilbyr vi kurs innen flere områder. Målsettingen er å spre kunnskapen om hvilke muligheter som finnes for å skape optimale løsninger og ta et riktig materialvalg.

En lønnsom og velfungerende installasjon krever at man gjør det korrekt fra starten. Det stiller krav til god kunnskap om for eksempel plastens smelteindeks og praktiske kunnskaper om hvordan sveisingen skal gjennomføres. Derfor tilbyr vi kurs for installatører i Speil- og muffesveising og Ekstrudersveising. Sertifiseringen vår er NEMKO-godkjent.

KURS I SPEIL OG ELEKTROMUFFESVEISING

KURS I TRÅD- OG EKSTRUDERSVEISING