Din nettleser støttes ikke. For den beste opplevelsen anbefales en nyere versjon eller en annen nettleser.
For å gi deg bedre service bruker vi sporingskapsler. Ved å fortsette på siden godkjenner du vår bruk av sporingskapsler.

Rør

PE-EL

PE-EL er et materiale som er elektrisk ladd grunnet tilsetningen av ladde partikler. Dette gjør at materialet tåler UV-stråling svært godt og dermed fungerer utmerket til applikasjoner utendørs. Rørsystemet kan jordes og derfor kan PE-EL brukes til transport av lettantennelige medier, pulver eller støv. Videre bruksområder for dette rørsystemet dekker også transport av brannfarlig kjemiske medier, avgassledninger og transport av faste partikler. PE-EL kan til og med brukes i områder med risiko for at gnist kan oppstå. Elektrisk ledende plast har god motstand mot kjemikaler og etsende medier. Antistatisk PE(polyeten) passer til bruk i områder med en farlig eksplosiv atmosfære (ATEX).

Produktet er lagt i handlekurven Vis handlekurvenTil kassen