Din nettleser støttes ikke. For den beste opplevelsen anbefales en nyere versjon eller en annen nettleser.
For å gi deg bedre service bruker vi sporingskapsler. Ved å fortsette på siden godkjenner du vår bruk av sporingskapsler.
EasyClean-free-Direct_PI.jpg

EasyClean Free fettutskiller

For frittstående og frostfri installasjon iht NS-EN-1825

SINTEF sertifisert iht Norske krav og standarder.
Tilgjengelig i NS 1 – NS 10

Den slanke og buede formen på utskillertanken gjør den ideell for ettermontering og renoveringsarbeid i rom med smal adkomst. Utskillerens lave vekt og opptreden er tilrettelagt for både transport og enkel installasjon, og den vokslignende flaten på innsiden, i tillegg til den skrånende bunnen, gjør tømming og rengjøring meget enkelt. Leveres komplett med:

Solid utskillertank produsert i PE/polyetylen med integrert slamfang og gasstette tilgangsdeksel med integrert gummitetning, samt tømmerør og påfyllingsrør (sistnevnte godkjent iht Væskekategori 5, dvs tilrettelagt for luftgap/brutt vannspeil).

Ofte kombinert med: Prøvetakingskum og nivå/alarmsystem. Tilhørende løftestasjon kan tilbys ved behov.

Produktet er lagt i handlekurven Vis handlekurvenTil kassen