Slik handler du

Finn det du søker etter

Det finnes flere måter å finne frem til artikkelen du ser etter:

• Du kan klikke deg frem i vår produktnavigering.
  • Du kan benytte vår «Hurtigorder»-funksjon i menyen dersom du vet artikkelnummeret på de varene du ønsker å bestille.
  • Du kan benytte vår søkefunksjon. Skriv ditt søkeord i feltet og klikk videre på «Søk».li>

Når du finner den artikkelen du er interessert i, klikk på «Kjøp»- eller «Velg»-knappen. «Velg»-knappen vises i de tilfellene du må gjøre ytterligere et valg, f. eks velge størrelse eller farge.

For en mer utfyllende guide til søking, se våre søketips:

Handlekurven

Ved å klikke på «Kjøp», legges artikkelen i din handlekurv. I handlekurven ser du antall artikler og din ordresum.
Ved å klikke på knappen «Til kassen» kommer du til kassen der du også har mulighet til å endre innholdet i din ordre.
På denne siden kan du også lagre din handlekurv til en favorittliste. Da kan du hente den opp igjen ved en senere anledning.

Til kassen

Når du har handlet ferdig klikker du på «Til kassen» som finnes i handlekurven.
Vil du endre antall artikler kan du gjøre det. Du kan også slette artikler. Kontroller at adressen din og innholdet i din bestilling stemmer innen du sluttfører din ordre.

Innlogging

Om du allerede er kunde hos oss, logger du inn med ditt brukernavn og passord.

Registrering

Om du ikke har handlet hos oss tidligere registrerer du deg som ny kunde. Begynn med å fylle inn opplysningene som er nødvendig for å bli kunde hos oss.
Du velger selv et brukernavn og passord. Merk at brukernavnet må være unikt kun for deg. Om brukernavnet allerede finnes registrert hos oss vil systemet vårt be deg velge et nytt. Når du velger brukernavn, tenk på følgende:

• Velg tegnene a-å, A-Å, 0-9
  • Ikke bruk mellomrom
  • I passordet regnes små og STORE tegn som ulike «anikken» og «AnikkeN» er altså to ulike brukernavn.

Om du ved en senere anledning trenger å endre dine opplysninger, så kan det gjøre under «Min konto» etter at du har logget inn.

Bekreft bestilling

Når alle opplysninger på kassesiden stemmer, velger du leverings- og betalingsmåte. Fyll i eventuell ytterligere informasjon du ønsker å gi oss, og klikk deretter på «Fullfør kjøp».

Betaling

Betaling skjer kun med faktura.

Kvittering

Når du får opp kvittering vet du at vi har mottatt din bestilling. Samtidig som du får se kvitteringen sender vi deg en e-post til den oppgitte e-post adressen ved registrering, hvor vi bekrefter at vi har mottatt din bestilling. Skriv gjerne ut kvitteringen som du har fått opp på skjermen og lagre den.

Levering

Om ikke annet oppgis, leveres produktene omgående fra vårt lager.

Ordrehistorikk

Dine tidligere ordre har du oversikt over under «Min konto». Om du klikker på en ordre vises utfyllende informasjon, samt alle ordrerader. Du kan kopiere en ordre og bruke denne som et underlag når du vil handle på nytt. Om du klikker på artikkelkoden vises tidligere leveranser. I ordreoversikten kan du se og klikke på et lite symbol til høyre om en pakke er sporbar via vår sporingsfunksjon.