Din nettleser støttes ikke. For den beste opplevelsen anbefales en nyere versjon eller en annen nettleser.
For å gi deg bedre service bruker vi sporingskapsler. Ved å fortsette på siden godkjenner du vår bruk av sporingskapsler.

Bærekraft

VÅR MILJØPOLICY

GPA arbeider målbevisst med kontinuerlige miljøforbedringer for å forhindre og minimere den negative miljøpåvirkningen fra vår virksomhet og produktene vi selger. Vårt mål er alltid å oppfylle kravene fra våre kunder og miljølovgivningen med god margin.

Vårt arbeid må utføres med hensyn til effektiv bruk av ressurser ved aktivt å arbeide for å håndtere energi og materiale. Siden det er miljømotivert og praktisk mulig, vil vi sortere ut og resirkulere avfallet som oppstår i virksomheten.

GPA skal opptre og oppleves som en leverandør med høy miljøbevissthet og kompetanse. Dette gjøres ved å opprettholde det personlige ansvaret til alle ansatte og at alle kontinuerlig utvikles gjennom opplæring, informasjon og aktiv deltakelse i miljøarbeid.

FORBRUK

Vi jobber aktivt for å redusere miljøpåvirkningen av emballasje og forbruksvarer. Ved å sortere forskjellige materialer kan vi resirkulere disse, og de kan på sikt bli nye produkter. Miljøarbeid er godt integrert i virksomheten vår – gjennom de riktige ferdighetene kan vi anbefale langsiktige og sikre løsninger til våre kunder. Mye av det vi selger er laget av plast – et materiale som krever energi i produksjonen, men også et materiale som har mange fordeler.

Se video om vårt bærekraftarbeid

GPA bærekraftvideo

Produktet er lagt i handlekurven Vis handlekurvenTil kassen