VÅRT BREDE UTVALG

LA OSS GJØRE DIN HVERDAG ENKLERE OG TRYGGERE

Vi kjenner bransjen godt. Vi vet hva som trengs uansett hva slags installasjon du jobber på eller med. Lagrene våre er store og det vi ikke har på lager der og da skaffer vi effektivt igjennom ett solid og pålitelig nettverk av distributører og produsenter. Du får det du trenger, når du trenger det.

GPA har jobbet med dette i over 40 år. Hvis du tar oss med på laget får du nytte av den erfaringen og ekspertisen. Du får deler som vi vet fungerer godt sammen, deler som har de egenskapene du trenger, som holder og til en pris du kan være fornøyd med. Vi har også ett stort utvalg av verktøy tilgjengelig for utleie dersom du ønsker det.

I tillegg til dette har vi solid kjennskap til teknikkene som er nødvendige for å gjøre jobben og vi holder gjerne kurs slik at du og dine kan gjøre jobben med trygghet og visshet om at den er gjort skikkelig.