NÆRINGSBYGG

DIN TOTALLEVERANDØR FOR FLOW I VIRKSOMHETEN

GPA har mange års erfaring med å levere komponenter og systemløsninger til de fleste typer kommersielle bygg og næringsbygg – eksempelvis restauranter, hoteller, bilverksteder og svømmehaller. Vi har solid teknisk kunnskap og kan levere systemløsninger som er tilpasset ditt behov.

LØSER DITT BEHOV FOR FLOW UANSETT VIRKSOMHET

Avhengig av hvilken type næringseiendom det er snakk om, er behovet for håndtering av flow ulikt. En restaurant har behov for å installere et system for å håndtere fett med fettutskillere. Hotell og kontorer trenger rørsystemer for komfortkjøling. Badeanlegg må kunne håndtere både klor og ferskvann og ventilasjon for etsende miljø. Vi har erfaring og produkter som er nødvendig for å løse alle disse utfordringene.

ALLTID EN LØSNING PÅ LAGER

I en årrekke har vi kontinuerlig utvidet vårt sortiment. Vi produserer og lagfører i dag rør og rørdeler i en rekke dimensjoner og materialer, fett- og oljeutskillere, pumper, ventiler, klammer og braketter-rørdeler. Vi har utviklet material- og systemkunnskapen vår og vi kan bidra med teknisk kompetanse og rådgivning allerede i prosjekt- og designfasen. Det betyr at vi kan tilby hurtige leveranser av gode og sikre løsninger. Om utfordringen oppstår i røranlegget ved idrettsanlegget, bilverkstedet eller på vaskehallen, har vi kunnskap og erfaring å dele.