Din nettleser støttes ikke. For den beste opplevelsen anbefales en nyere versjon eller en annen nettleser.
For å gi deg bedre service bruker vi sporingskapsler. Ved å fortsette på siden godkjenner du vår bruk av sporingskapsler.

VI HJELPER DEG MED Å OPPNÅ OPTIMAL FLOW

Ved å hjelpe deg med å finne de riktige produktene for vann, korroderende og eroderende medier, gi deg relevant kunnskap og dele våre erfaringer, sørger vi for at installasjonen din er optimal – både når det gjelder pris og ytelse.

GPA begynte som distributør av rør og rørdeler. Tanken var å tilby markedet best tilgjengelighet og service. Dette ble verdsatt av våre kunder, og deretter ble vi spurt om vi også kunne levere andre komponenter, som koblinger, ventiler og sveisemaskiner. Vi begynte derfor å evaluere en rekke produsenter og leverandører for å finne de beste som var å få tak i, og gjennom årene inkluderte vi flere og flere produkter i vårt sortiment. Når vi utvidet vårt sortiment, økte også vår kunnskap om hvordan ulike komponenter skal se ut for å fungere godt sammen og skape en optimal flow.

I dag, nesten 40 år senere, har vi utviklet oss til å være en systemleverandør innen væsketeknologi med et uvalg som er helt unikt i Skandinavia. Vi kan hjelpe deg med å finne komponenter og materialer som fungerer best til dine spesifikke formål, uansett hvilke behov du måtte ha. Du kan også dra nytte av vår omfattende prosesserfaring og bruke oss som rådgiver i designfasen. Våre representanter har lang erfaring og unik kompetanse som kan hjelpe deg med å finne den optimale løsningen. Vi deler også vår kompetanse gjennom flere forskjellige utdanningstilbud, blant annet sveisemetoder til materialkunnskap.

Kort sagt, vi hjelper deg med å skape optimal flow!

Velkommen til GPA!

Produktet er lagt i handlekurven Vis handlekurvenTil kassen