Oljeutskillere for nedgraving

Oljeutskillere

Vårt utvalg av oljeutskillere er av høy kvalitet og spesielt tilpasset verksteder for større vaskehaller eller parkeringer. Programmet vårt inneholder også et stort utvalg av ulike størrelser. Leveres komplett med teleskopiske forlengingshalser og lokk. Våre oljeutskillere kan også fås med integrerte eller separate slamfang, eksempelvis klasse 1 eller 2. Alle utskillerne inneholder alt som er nødvendig for å få et komplett godkjent system som koalesensfilter og automatiske avstengningsventiler. Den vokslignende flaten på innsiden gjør samtidig tømming og rengjøring veldig enkelt. Utskillerens lave vekt og opptreden er tilrettelagt for både transport og enkel installasjon.

LAST NED BROSJYRE MED INFO OM ALLE VÅRE OLJEUTSKILLERE HER.